Screvo icon

NYEREMÉNYEK

NYERTESEK

GY.I.K.

JÁTÉKSZABÁLY

Gyakran Ismételt Kérdések

Milyen terméket vásároljak, hogy játszhassak?

Bármilyen Coca Cola, Fanta, Cappy, Füze Tea, Kinley, Natur Aqua, Sprite, Monster energiaital, Burn energiaital terméket vásárolhatsz a promócióban résztvevő kiskereskedelmi egységekben.

Mire figyeljek a játéknál?

Nagyon fontos, hogy pontosan add meg a vásárlást követően kapott kódot! Arra is nagyon figyelj, hogy a helyes címed szerepeljen az adataidnál, hiszen nyertes játék esetén ide fogjuk küldeni a nyereményedet!

Hol vásárolhatom meg ezt a terméket?

Bármely a promócióban résztvevő magyarországi üzletben, kiskereskedelmi forgalmazás keretében kapható, legalább 1 db (egy darab) Coca Cola Hellenic Bottling Company terméket (a „Termék”).

Keresse a játékkal kapcsolatos hirdetményeket a Coca Cola partner éttermekben!

Nyertem! Hogyan tovább?

Először is gratulálunk!

A profilod alatt található Nyereményeim menüpontban találod a nyereményed, amit a megadott e-mail címre küldünk ki neked. Kérjük, ehhez ellenőrizd, hogy helyesen adtad-e meg a címedet a profilod alatt!

A nyereményed kiszállításáról a futárcég felveszi Veled a kapcsolatot. Ez több hétig is eltarthat, ezért kérünk, légy türelemmel..

Mi történik, ha nem helyes adatokat adok meg?

Ha rossz adatokkal játszol, akár egyes játékokról is lecsúszhatsz, de sajnos az is előfordulhat, hogy a téves cím vagy telefonszám miatt nem érkezik meg hozzád a nyereményed. Kérjük, minden esetben ügyelj, hogy a pontos és helyes adataid add meg a profilod alatt!

Hol tudom szerkeszteni például a címemet vagy a telefonszámomat, ha megváltoztak az adataim?

A kezdőképernyő alsó menüjében kattints a profilodra, majd fölül a kis ceruza ikonra, és már szerkesztheted is az adatokat.

Más kérdésed van? Vagy írnál nekünk? Keress minket a hello@screvo.hu címen, és amint tudunk, válaszolunk!