NYEREMÉNYEK

NYERTESEK

GY.I.K.

JÁTÉKSZABÁLY

Gyakran Ismételt Kérdések

Milyen terméket vásároljak, hogy játszhassak?

Rendelj a megjelölt vendéglátó helyeken legalább 3 cl Jägermeistert vagy Jägermeister Scharfot, akár koktélban/long-drinkben, akár magában, és kérd el a promóciós kódkártyát a játékhoz, vagy vegyél bárhol üveges Jägermeister (a résztvevő termékek pontos listáját megtalálod a “Légy az otthoni bulik Meistere!” nyereményjátékhoz tartozó GYIK-ban, illetve Játékszabályban).

Minden egyes, a “Légy az otthoni bulik Meistere!”, a “Legyél a legnagyobb bulik Meistere!” vagy a “Jäger-MEISTER vagy?” játékokon történő részvétel egy újabb lépés, hogy az Extra játékon játszhass. Keresd a három alapjátékot az applikáción belül a Jägermeister csempe alatt!

Mennyi tokent gyűjthetek egy pályán?

A promóció ideje alatt bármennyi tokent összegyűjthetsz egy pályán, így akár egyetlen játéktípussal is jogosulttá válhatsz az Extra pályára - azonban vedd figyelembe, hogy az egyes játéktípusokon rögzített, napi részvételi limitek eltérnek.

Mire figyeljek a játéknál?

Arra nagyon figyelj, hogy a helyes címed szerepeljen az adataidnál, hiszen nyertes játék esetén ide fogjuk küldeni a nyereményedet, illetve ezeken az adatokon keresztül vesszük fel veled a kapcsolatot.

Nyertem! Hogyan tovább?

Először is gratulálunk!

Csapatunk ellenőrzi, hogy minden játékod szabályos volt-e, amivel megszerezted az Extra pályára feljogosító tokeneket. Ezután a nyereményed átvételével kapcsolatban felvesszük Veled a kapcsolatot.

Pontosan milyen házibulit lehet nyerni?

Négyféle tematikus házibulit alakítottunk ki Neked, amik közül a szerencsés, nyertes játék után választhatsz majd az igényeidnek megfelelően. Ezeknek a részletes leírását keresd az applikációban, a “Privát házibuli a Jägermeisterrel!” nyereményjáték leírásánál.

Mi történik, ha nem helyes adatokat adok meg?

Ha rossz adatokkal játszol, akár egyes játékokról is lecsúszhatsz, de sajnos az is előfordulhat, hogy a téves cím vagy telefonszám miatt nem érkezik meg hozzád a nyereményed. Kérjük, minden esetben ügyelj, hogy a pontos és helyes adataid add meg a profilod alatt!

Hol tudom szerkeszteni például a címemet vagy a telefonszámomat, ha megváltoztak az adataim?

A kezdőképernyő alsó menüjében kattints a profilodra, majd fölül a kis ceruza ikonra, és már szerkesztheted is az adatokat.

Más kérdésed van? Vagy írnál nekünk? Keress minket a mailto:hello@screvo.hu címen, és amint tudunk, válaszolunk!