NYEREMÉNYEK

NYERTESEK

GY.I.K.

JÁTÉKSZABÁLY

Gyakran Ismételt Kérdések

Milyen terméket vásároljak, hogy játszhassak?

Rendelj a megjelölt helyeken legalább 3 cl Jägermeistert, vagy Jägermeister Scharf-ot, akár long-drinkben, akár magában (shot formájában), és kérd el a promóciós kódkártyát a játékhoz. Ezután indulhat is a játék! Keresd a játékot az applikáción belül a Jägermeister csempe alatt, és gyűjtsd a tokeneket is a főnyereményekért!

Mire figyeljek a játéknál?

Csak írd be helyesen a kódkártyán szereplő kódot, és már játszhatsz is!

Hol vásárolhatom meg ezt a terméket?

A promcióban résztvevő egységeket kihelyezett plakátok és egyéb megjelenés jelöli. A nyereményjáték csak az adott helynél rendelkezésre álló sorsjegyek mértékéig elérhető.

Nyertem! Hogyan tovább?

Először is gratulálunk!

A nyereményedet megtalálod a Profilom menüpont alatt, azon belül is a “Nyereményeim” között. Ezek a nyeremények azonnal, helyszínen átvehető nyeremények, amiknek a beváltását kezdeményezned kell. Ehhez kövesd az applikáció utasításait.

Mire figyeljek a nyeremények beváltásánál?

Vedd figyelembe, hogy a beváltásra 5 perced lesz azután, hogy elkezdted az applikációban az erre irányuló folyamatot a “Beváltás” gomb megnyomásával. Nagyon figyelj rá, hogy a pultos közelében legyél (esetleg akár egyeztess is vele előre a szándékodról), és ne fuss ki az 5 percből, mielőtt nem igazolja a játékodat és adja át a nyereményedet. Amennyiben kifutsz az 5 percből, a személyzetnek nem áll módjában reklamációt elfogadni, és újra sem fogsz tudni próbálkozni.

Nagyon figyelj arra is, hogy CSAK AZON A HELYEN veheted át a nyereményedet, ahol a kódkártyát kaptad. Semmilyen egyéb, egyébként a promócióban résztvevő kocsmában/bárban nem teheted ezt meg.

Beválthatom a nyereményemet később is?

Igen, a nyereményedet bármikor beválthatod a promóció időtartama alatt (2023. 09. 18 - 10. 31), viszont CSAK AZON A HELYEN veheted át, ahol a kódkártyát kaptad.

Nyertem, és mindent jól csináltam, mégis azt mondják, nem tudnak már ezen a helyen ilyen nyereményt adni. Hogyan tovább?

Nagyon sajnáljuk az okozott kellemetlenséget! Ha úgy gondolod, hogy a fentebb leírtaknak és a Játékszabálynak is megfeleltél, mégsem jutottál hozzá a nyereményedhez, keress meg minket a hello@screvo.hu email címen, és segíteni fogunk Neked!

Más kérdésed van? Vagy írnál nekünk? Keress minket a mailto:hello@screvo.hu címen, és amint tudunk, válaszolunk!