NYEREMÉNYEK

NYERTESEK

GY.I.K.

JÁTÉKSZABÁLY

Gyakran Ismételt Kérdések

Milyen terméket vásároljak, hogy játszhassak?

Legalább 2 db (két darab) Mizo Laktózmentes terméket. A részletes listát megtalálod a játékszabályban.

Mire figyeljek a játéknál?

Nagyon fontos, hogy pontosan add meg a blokkon szereplő adatokat, és utána minél olvashatóbb fényképet készíts, ahol az egész blokk látszik, a tetejétől az aljáig, így ellenőrizhetjük, hogy a megadott adatok valósak, és hogy a vásárolt termék is szerepel rajta. Emiatt a játékhoz elengedhetetlen olyan üzletben vásárolni, ahol az egyes termékek neve rákerül a blokkra. Arra is nagyon figyelj, hogy a helyes címed szerepeljen az adataidnál, hiszen nyertes játék esetén ide fogjuk küldeni a nyereményedet!

Hol vásárolhatom meg ezt a terméket?

Magyarországon belül bármelyik Spar vagy Interspar üzletben, online vagy offline.

Általában több laktózmentes terméket is veszek egyszerre. Ilyenkor többször is játszhatok a blokkal?

Nem, nálunk az a szabály, hogy egy blokk, egy játék. Bár kellemetlen két részletben fizetni, de máris megduplázod az esélyeid. Ezt érdemes megfontolni.

Hogyan kell befotóznom a blokkot?

A játék menetéről és a blokk feltöltéséről itt találsz egy videót segítségképpen. Játék előtt kérünk, bizonyosodj meg róla, hogy a feltöltött blokkon a következők olvashatóan látszódjanak: AP kód, a vásárolt termék neve, a vásárlás ideje és helyszíne. Ha nagyon hosszú a befotózandó blokkod, és a feltöltéskor lehetőséged van széles látószögű képet készíteni, akkor használd ezt a fényképezési módot, hogy olvashatóbb legyen a feltöltött kép! Online vásárlás esetén töltsd fel a kapott számlát, kép vagy dokumentum formátumban is elfogadjuk. Fontos, hogy ezt az igazolást utólag nem tudod pótolni, és olvashatatlan blokk esetén elutasíthatjuk a nyertes pályázatodat akkor is, ha a blokkod a kritériumoknak megfelelt.

Miért fontos, hogy olvashatóak legyenek a befotózott blokkon lévő adatok?

A befotózott, feltöltött adatokat nyertes játék esetén összehasonlítjuk az általad megadott adatokkal, így tudjuk biztosan, hogy aki nyert, az tényleg jogosult volt játszani. Emiatt kérünk, hogy nagyon ügyelj arra, hogy a következők olvashatóan látszódjanak: AP kód, a vásárolt termék neve, a vásárlás ideje és helyszíne. Fontos, hogy ezt az igazolást utólag nem tudod pótolni, és olvashatatlan blokk esetén elutasíthatjuk a nyertes pályázatodat akkor is, ha a blokkod a kritériumoknak megfelelt.

Nyertem! Hogyan tovább?

Először is gratulálunk! Csapatunk ellenőrzi a feltöltött fényképen szereplő adatok olvashatóságát, összeveti ezeket az alkalmazásban megadott adatokkal, és ellenőrzi, hogy szerepel-e a promócióban résztvevő termék a blokkon. Ha minden rendben, akkor az applikációban megerősítjük, hogy nyertél! Ezután a nyereményed kiszállításáról a futárcég felveszi Veled a kapcsolatot. Ez több hétig is eltarthat, ezért kérünk, légy türelemmel. Pótolhatom később a kép feltöltését? Nem, erre nincs lehetőség. Éppen ezért nagyon fontos, hogy ellenőrizd a fényképet, mielőtt feltöltöd és játszol!

Mi történik, ha nem helyes adatokat adok meg?

Ha rossz adatokkal játszol, akár egyes játékokról is lecsúszhatsz, de sajnos az is előfordulhat, hogy a téves cím vagy telefonszám miatt nem érkezik meg hozzád a nyereményed. Kérjük, minden esetben ügyelj, hogy a pontos és helyes adataid add meg a profilod alatt!

Hol tudom szerkeszteni például a címemet vagy a telefonszámomat, ha megváltoztak az adataim?

A kezdőképernyő alsó menüjében kattints a profilodra, majd fölül a kis ceruza ikonra, és már szerkesztheted is az adatokat.

Mi az az AP kód?

Az AP kód a kassza azonosító kódja. Minden Magyarországon található kasszának van egy egyedi azonosítója, ezt általában a blokk alján találhatod meg.

Mik azok a Screvo pontok?

Egyes játékoknál nemcsak a megszokott díjakat, de Screvo Pontokat is nyerhetsz. Ezeket összegyűjtheted és garantált ajándékokra válthatod be. A kaparásaid tehát nem csak az adott játék azonnali tárgynyereményeit, de pontokat is érhetnek.

Automatikusan, minden kaparásért kapok Screvo pontokat?

Nem, nem minden kaparásért kapsz. Csak azoknál a játékoknál, ahol a nyeremények között megtalálod a pontokat, a kaparásaiddal megnyerheted őket, csakúgy, mint a megszokott ajándékokat.

Hogyan szerezhetek Screvo Pontokat?

Szerezz pontokat azoknál a játékoknál, ahol a nyeremények között megtalálod őket. Ha meghívod az ismerőseid, továbbiakat gyűjthetsz.

Hány pont jár ismerősök meghívásáért?

2000 pont neked is és az ismerősödnek is. Összesen 6000 pontot szerezhetsz a meghívókkal, az ismerősöd pedig a regisztráció után kapja meg a jutalmát.

Vásárolhatok is pontokat?

Nem, megvásárolni sajnos nem lehet a pontokat.

Átruházhatom a pontokat?

A Screvo pontok sajnos nem átruházhatók, csak magadnak gyűjtheted őket.

Hol tudom ellenőrizni a pontegyenlegem?

A pontegyenleged a Játékok menüpontban, az oldal tetején találod meg.

Mikor válthatom be a pontjaimat?

Amint összegyűlt elegendő pontod ahhoz, hogy beválthasd egy ajándékra, azonnal fel is használhatod őket. Ha az adott ajándék nem tetszik, gyűjtsd tovább a pontokat, amíg nem találsz olyat, ami igen. Az elérhető ajándékokat a pontegyenlegedre kattintva tudod csekkolni.

Hogyan tudom beváltani a pontjaimat?

Az elérhető nyereményeket a pontegyenlegedre kattintva találod meg. Ha van elég pontod a kiszemelt ajándékhoz, csak kattints a Beváltom gombra, és már küldjük is az ajándékod.

Mi történik a pontjaimmal, ha törlöm magam az alkalmazásból?

A regisztrációd törlésével a pontjaid is elvesznek, és újbóli regisztráció esetén az elveszett pontokat nem áll módunkban visszaállítani.

Valami nem stimmel a pontjaimmal. Mit csináljak?

Írj nekünk üzenetet a hello@screvo.hu címre, és megnézzük, mit tehetünk érted.

Más kérdésed van? Vagy írnál nekünk? Keress minket a hello@screvo.hu címen, és amint tudunk, válaszolunk!