NYEREMÉNYEK

NYERTESEK

GY.I.K.

JÁTÉKSZABÁLY

Gyakran Ismételt Kérdések

Milyen terméket vásároljak, hogy játszhassak?

Egy üveg Monkey Shoulder Whisky [0,7L|40%] terméket vásárolj.

Mire figyeljek a játéknál?

Nagyon fontos, hogy pontosan add meg a blokkon szereplő adatokat, és utána minél olvashatóbb fényképet készíts, ahol az egész blokk látszik, a tetejétől az aljáig, így ellenőrizhetjük, hogy a megadott adatok valósak, és hogy a vásárolt termék is szerepel rajta. Emiatt a játékhoz elengedhetetlen olyan üzletben vásárolni, ahol az egyes termékek neve rákerül a blokkra.

Arra is nagyon figyelj, hogy a helyes címed szerepeljen az adataidnál, hiszen nyertes játék esetén ide fogjuk küldeni a nyereményedet!

Hol vásárolhatom meg ezt a terméket?

Magyarországon belül bármelyik üzletben, online vagy offline.

Általában több whiskyt is veszek egyszerre. Ilyenkor többször is játszhatok a blokkal?

Nem, nálunk az a szabály, hogy egy blokk, egy játék. Bár kellemetlen két részletben fizetni, de máris megduplázod az esélyeid. Ezt érdemes megfontolni.

Hogyan kell befotóznom a blokkot?

A játék menetéről és a blokk feltöltéséről itt találsz egy videót segítségképpen. Játék előtt kérünk, bizonyosodj meg róla, hogy a feltöltött blokkon a következők olvashatóan látszódjanak: AP kód, a vásárolt termék neve, a vásárlás ideje és helyszíne.

Ha nagyon hosszú a befotózandó blokkod, és a feltöltéskor lehetőséged van széles látószögű képet készíteni, akkor használd ezt a fényképezési módot, hogy olvashatóbb legyen a feltöltött kép! Online vásárlás esetén töltsd fel a kapott számlát, kép vagy dokumentum formátumban is elfogadjuk. Fontos, hogy ezt az igazolást utólag nem tudod pótolni, és olvashatatlan blokk esetén elutasíthatjuk a nyertes pályázatodat akkor is, ha a blokkod a kritériumoknak megfelelt.

Miért fontos, hogy olvashatóak legyenek a befotózott blokkon lévő adatok?

A befotózott, feltöltött adatokat nyertes játék esetén összehasonlítjuk az általad megadott adatokkal, így tudjuk biztosan, hogy aki nyert, az tényleg jogosult volt játszani. Emiatt kérünk, hogy nagyon ügyelj arra, hogy a következők olvashatóan látszódjanak: AP kód, a vásárolt termék neve, a vásárlás ideje és helyszíne. Fontos, hogy ezt az igazolást utólag nem tudod pótolni, és olvashatatlan blokk esetén elutasíthatjuk a nyertes pályázatodat akkor is, ha a blokkod a kritériumoknak megfelelt.

Nyertem! Hogyan tovább?

Először is gratulálunk!

Csapatunk ellenőrzi a feltöltött fényképen szereplő adatok olvashatóságát, összeveti ezeket az alkalmazásban vagy a weboldalon megadott adatokkal, és ellenőrzi, hogy szerepel-e a promócióban résztvevő termék a blokkon. Ha minden rendben, akkor az applikációban megerősítjük, hogy nyertél!

Ezután a nyereményed kiszállításáról a futárcég felveszi Veled a kapcsolatot. Ez több hétig is eltarthat, ezért kérünk, légy türelemmel.

Pótolhatom később a kép feltöltését?

Nem, erre nincs lehetőség. Éppen ezért nagyon fontos, hogy ellenőrizd a fényképet, mielőtt feltöltöd és játszol!

Mi történik, ha nem helyes adatokat adok meg?

Ha rossz adatokkal játszol, akár egyes játékokról is lecsúszhatsz, de sajnos az is előfordulhat, hogy a téves cím vagy telefonszám miatt nem érkezik meg hozzád a nyereményed. Kérjük, minden esetben ügyelj, hogy a pontos és helyes adataid add meg a profilod alatt!

Hol tudom szerkeszteni például a címemet vagy a telefonszámomat, ha megváltoztak az adataim?

Weboldalon a Játszom gombra kattintva tudsz bejelentkezni, majd a bal felső sarokban a Profil gombra kattintva szerkesztheted az adataidat. Az applikációban a kezdőképernyő alsó menüjében kattints a profilodra, majd a fenti kis ceruza ikonra, és már szerkesztheted is az adatokat.

Mi az az AP kód?

Az AP kód a kassza azonosító kódja. Minden Magyarországon található kasszának van egy egyedi azonosítója, ezt általában a blokk alján találhatod meg.

Valami nem stimmel a pontjaimmal. Mit csináljak? Írj nekünk üzenetet a hello@screvo.hu címre, és megnézzük, mit tehetünk érted.

Más kérdésed van? Vagy írnál nekünk? Keress minket a hello@screvo.hu címen, és amint tudunk, válaszolunk!