NYEREMÉNYEK

NYERTESEK

GY.I.K.

JÁTÉKSZABÁLY

Gyakran Ismételt Kérdések

Milyen terméket vásároljak, hogy játszhassak?

Vegyél részt a 1 alkalommal a “Nyerj 1 üveg Monkey Shoulder whiskyvel!” vagy 3 alkalommal a “Nyerj egy Monkey Shoulder koktéllal a kezedben!” játékokon. Ezután nyílik meg számodra a lehetőség, hogy az “Az év házibulija, but Make it monkey!” játékon rész vegyél.

Mire figyeljek a játéknál?

Nagyon fontos, hogy pontosan add meg a promókódot vagy pontosan add meg a blokkon szereplő adatokat, és utána minél olvashatóbb fényképet készíts, ahol az egész blokk látszik, a tetejétől az aljáig, így ellenőrizhetjük, hogy a megadott adatok valósak, és hogy a vásárolt termék is szerepel rajta. Emiatt a játékhoz elengedhetetlen olyan üzletben vásárolni, ahol az egyes termékek neve rákerül a blokkra.

Ha ezeket betartottad, indulhatsz a fődíjért!

Arra is nagyon figyelj, hogy a helyes címed szerepeljen az adataidnál, hiszen nyertes játék esetén ide fogjuk küldeni a nyereményedet!

Nyertem! Hogyan tovább?

Először is gratulálunk! Ha minden rendben, akkor az applikációban vagy a weboldalon megerősítjük, hogy nyertél!

A tárgyi nyereményed kiszállításáról a futárcég felveszi Veled a kapcsolatot. Ez pár hétig is eltarthat, ezért kérünk, légy türelemmel.

A Házibulival kapcsolatban a rendező cég keres majd Téged a részletekkel.

Mi történik, ha nem helyes adatokat adok meg?

Ha rossz adatokkal játszol, akár egyes játékokról is lecsúszhatsz, de sajnos az is előfordulhat, hogy a téves cím vagy telefonszám miatt nem érkezik meg hozzád a nyereményed. Kérjük, minden esetben ügyelj, hogy a pontos és helyes adataid add meg a profilod alatt!

Hol tudom szerkeszteni például a címemet vagy a telefonszámomat, ha megváltoztak az adataim?

Weboldalon a Játszom gombra kattintva tudsz bejelentkezni, majd a bal felső sarokban a Profil gombra kattintva szerkesztheted az adataidat. Az applikációban a kezdőképernyő alsó menüjében kattints a profilodra, majd a fenti kis ceruza ikonra, és már szerkesztheted is az adatokat.

Valami nem stimmel a pontjaimmal. Mit csináljak?

Írj nekünk üzenetet a hello@screvo.hu címre, és megnézzük, mit tehetünk érted.

Más kérdésed van? Vagy írnál nekünk? Keress minket a hello@screvo.hu címen, és amint tudunk, válaszolunk!