NYEREMÉNYEK

NYERTESEK

GY.I.K.

JÁTÉKSZABÁLY

Gyakran Ismételt Kérdések

Milyen terméket vásároljak, hogy játszhassak?

A promócióban résztvevő, magyarországi vendéglátó egységben kapható legalább 1 db Monkey Shoulder 3 cl shotot vagy koktélt.

Mire figyeljek a játéknál?

Nagyon fontos, hogy pontosan add meg a promókódot. Arra is nagyon figyelj, hogy a helyes címed szerepeljen az adataidnál, hiszen nyertes játék esetén ide fogjuk küldeni a nyereményedet!

Hol vásárolhatom meg ezt a terméket?

Magyarországon belül bármelyik, a promócióban részt vevő vendéglátó egységben.

Általában több whiskyt is veszek egyszerre. Ilyenkor több promókódot is kapok?

Nem, nálunk az a szabály, hogy egy vásárlás, egy promókód. Bár kellemetlen két részletben fizetni, de máris megduplázod az esélyeid. Ezt érdemes megfontolni.

Hogyan töltsem fel a promókódot?

A Játszom gomb megnyomása után a megjelenő mezőbe írd be a kártyán található 8 jegyű kódot.

Nyertem! Hogyan tovább?

Először is gratulálunk!

A shot nyereményedet bármikor beváltható a beváltom gombbal. A Beváltom gombot akár most is megnyomhatod, amivel azonnal elindítasz egy 5 perces visszaszámlálót. Javasoljuk, hogy ezt csak akkor tedd meg, amikor már szeretnéd átvenni az italodat! Később is visszatérhetsz, hogy beváltsd a nyereményed. Az applikációban a Profilom menüben válaszd a Nyereményeim gombot, webes felületen pedig kattints a Játszom gombra, majd jelentkezz be. A bal felső sarokban, a profilod mellett találod a Nyeremények gombot, ahol a shotod is megjelenik, és máris beválthatod!

A tárgyi nyereményed kiszállításáról a futárcég felveszi Veled a kapcsolatot. Ez pár hétig is eltarthat, ezért kérünk, légy türelemmel. Mi történik, ha nem helyes adatokat adok meg? Ha rossz adatokkal játszol, akár egyes játékokról is lecsúszhatsz, de sajnos az is előfordulhat, hogy a téves cím vagy telefonszám miatt nem érkezik meg hozzád a nyereményed. Kérjük, minden esetben ügyelj, hogy a pontos és helyes adataid add meg a profilod alatt!

Hol tudom szerkeszteni például a címemet vagy a telefonszámomat, ha megváltoztak az adataim?

Weboldalon a Játszom gombra kattintva tudsz bejelentkezni, majd a bal felső sarokban a Profil gombra kattintva szerkesztheted az adataidat. Az applikációban a kezdőképernyő alsó menüjében kattints a profilodra, majd a fenti kis ceruza ikonra, és már szerkesztheted is az adatokat.

Valami nem stimmel a pontjaimmal. Mit csináljak?

Írj nekünk üzenetet a hello@screvo.hu címre, és megnézzük, mit tehetünk érted.

Más kérdésed van? Vagy írnál nekünk? Keress minket a hello@screvo.hu címen, és amint tudunk, válaszolunk!