Screvo logo

NYEREMÉNYEK

NYERTESEK

GY.I.K.

JÁTÉKSZABÁLY

Screvo logo

Gyakran Ismételt Kérdések

Milyen terméket vásároljak, hogy játszhassak?

Nem szükséges vásárolnod! Látogass el a Árkád Budapest, Mammut II., Árkád Győr, Fórum Debrecen helyszíneken lévő Nespresso kóstoltató kiteleülésre és a kapott egyedi kódot kell feltöltened az applikációba!

Mire figyeljek a játéknál?

Nagyon fontos, hogy pontosan add meg a kártyán szereplő egyedi kódot! Arra is nagyon figyelj, hogy a helyes címed szerepeljen az adataidnál, hiszen nyertes játék esetén ide fogjuk küldeni a nyereményedet!

Hogyan kell feltöltenem a kódot?

Az applikáción belül meg kell keresned a Nespresso játékát. Ezt követően a lap alján lévő “Játszom” gombra kattintva tudod feltölteni a kártyán szereplő kódot a “Promóciós kód”-hoz.

Nyertem! Hogyan tovább?

Először is gratulálunk!

Ha minden rendben, akkor az applikációban megerősítjük, hogy nyertél!

Ezután a nyereményed kiszállítása miatt a futárcég felveszi Veled a kapcsolatot. Ez több hétig is eltarthat, ezért kérünk, légy türelemmel.

Mi történik, ha nem helyes adatokat adok meg?

Ha rossz adatokkal játszol, akár egyes játékokról is lecsúszhatsz, de sajnos az is előfordulhat, hogy a téves cím vagy telefonszám miatt nem érkezik meg hozzád a nyereményed. Kérjük, minden esetben ügyelj, hogy a pontos és helyes adataid add meg a profilod alatt!

Hol tudom szerkeszteni például a címemet vagy a telefonszámomat, ha megváltoztak az adataim?

A kezdőképernyő alsó menüjében kattints a profilodra, majd fölül a kis ceruza ikonra, és már szerkesztheted is az adatokat.

Más kérdésed van? Vagy írnál nekünk? Keress minket a hello@screvo.hu címen, és amint tudunk, válaszolunk!